مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت : برای رفاه حال گردشگران و مسافران ، تابلوهای راهنمای سرویس بهداشتی در مسیرهای مواصلاتی هرمزگان نصب شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمد محسنی اظهار کرد : نصب تابلوهای راهنمای سرویس های بهداشتی در راستای ساماندهی سرویس های بهداشتی متناسب با سراسر کشور در استان نیز در حال انجام است.

محسنی افزود : تعدادی از این تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهداشتی در مسیر بندرعباس حاجی‌آباد و بندرلنگه نصب‌شده و تا آخر هفته نیز مابقی تابلوهای اطلاع‌رسانی در سایر مسیرهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تأکید مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی در خصوص ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، آن دسته از سرویس‌هایی که نیاز به ساماندهی داشته رصد شده ، اظهار کرد : اقلام موردنیاز نیز خریداری‌شده که به‌زودی ساماندهی سرویس‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در خصوص ساماندهی سرویس‌های بهداشتی جزیره هرمز گفت : با مذاکراتی که با فرماندار بندرعباس و شهردار جزیره هرمز داشتیم مقرر شد کلیه سرویس‌های بهداشتی جزیره هرمز توسط شهرداری هرمز ساماندهی شود.

محسنی ادامه داد : همچنین نقاط مختلفی برای احداث سرویس‌های بهداشتی توسط این اداره‌کل شناسایی‌شده که با همکاری اداره کل راهداری استان در قالب طرح‌های گردشگری با اولویت سرویس بهداشتی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد : در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سرویس‌های بهداشتی، سامانه ۰۹۶۲۹ به مشکلات هموطنان رسیدگی خواهد کرد.

پایان خبر /