استاندار هرمزگان در دیدار چهره به چهره با مردم جزیره قشم ، مطالبه‌ها و درخواست‌های ۲۷۶ قشموند را بررسی و دستور لازم برای تحقق درخواست‌ها را صادر کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، با حضور استاندار در قشم ، تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد قشم و استانداری هرمزگان با هدف مشارکت در تکمیل طرح‌های عمرانی روستا‌های قشم به امضا رسید.

استاندار هرمزگان گفت : امضای این تفاهم‌نامه بسترساز اقدامات خوب عمرانی در روستا‌های قشم خواهد بود و به خدمت‌رسانی به ساکنان این جزیره کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت : فعالیت‌های مربوط به بسته اول طرح‌های عمرانی مربوط به روستا‌های جزیره قشم، آغاز می‌شود.

عادل پیغامی افزود : هدف از امضای این تفاهم نامه مشارکت در ساخت، توسعه و تکمیل طرح‌های عمرانی روستا‌های واقع در جزیره قشم در زمینه شبکه معابر، اماکن خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و زیرساخت‌های روستایی است.

مطابق تفاهم نامه قرار است عناوین طرح‌های عمرانی با اولویت تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام روستا‌ها پس از اعلام دهیاران تعیین شود.

استاندار هرمزگان در سفر یک روزه به قشم ، با شماری از نخبگان و دانشگاهیان جزیره نیز در سالن اجتماعات بیمه سلامت دیدار کرد و به بررسی مشکلاتشان پرداخت.

پایان خبر /