سرپرست شیلات هرمزگان از بررسی پروژه های معطل مانده شیلاتی ویژه شهرستان بندرعباس با حضورمعاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان ، نماینده مدیریت امور اراضی استان ، رئیس گروه میگو شیلات هرمزگان ، رئیس شیلات شهرستان بندرعباس ، رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان و جمعی از بهره برداران در سالن جلسات اداره کل شیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مسعود بارانی گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پیگیری اجرای کردن پروژه های معطل مانده در هر جلسه پروژه های شیلاتی به ویژه در حوزه آبزی پروری یک شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد که در اولین جلسه پروژه های شیلات شهرستان بندرعباس بررسی گردید.

بارانی همچنین به بررسی وضعیت و پیشرفت مزارع در حال ساخت اشاره کرد و افزود: مقرر شد کسانی که اقدام به احداث مزارع آبزی پروری خود نکرده اند از طریق جهاد کشاورزی پیگیری قانونی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت آبزی پروری در استان نقش مهمی در اشتغال ایجاد خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: تامین زیرساخت های صنعت آبزی پروری از ملزومات توسعه صنعت آبزی پروری در استان می باشد.

سرپرست شیلات هرمزگان اظهار داشت : اولویت اول در این صنعت تامین زیرساخت برق به عنوان اساسی ترین ارکان می باشدکه خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است .

بارانی تاکید بر تسریع احداث و تکمیل مزارع در حال ساخت، پیگیری رفع آلودگی خوریات، حل مشکل تداخل اراضی در برخی از مناطق،پیگیری افزایش دیماند برق برخی مزارع، ارتقای تعامل و نظارت بر مزارع توسط نظام مهندسی، شیلات و امور اراضی و … را از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست خواند.

انتهای خبر /