مدیر کل شیلات هرمزگان از برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان با حضور معاونین و‌ مسئولین شیلاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مسعود بارانی گفت : ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم و پاسخگویی به سوالات آنها یکی از مهمترین اهداف برپایی میز ارتباطات مردمی می‌باشد.

بارانی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان، گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.

وی اظهار داشت : حضور مسئولین در بین مردم نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان است و میز خدمت در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان در جهت پاسخگویی به بهره برداران و عموم مردم است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تسهیل در خدمت‌رسانی ، تکریم و افزایش آگاهی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهم‌ترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت توسط اداره کل شیلات هرمزگان خواند.

مسعود بارانی خاطر نشان کرد : امید است با برگزاری چنین برنامه هایی کمکی در جهت حل مشکلات هموطنان و همشهریان گرامی شود.

لازم به ذکر است ، در این میز خدمت مردم با مدیر و معاونین اداره کل شیلات هرمزگان دیدار و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

پایان خبر /