مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری دومین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار هرمزگانی همزمان با سراسر کشور با شاخص های اثرگذاری در حوزه‌های پژوهشی ، علمی ، اجتماعی ، فرهنگی ، هنری ، رسانه و کارآفرینی خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محدثه درویشی با اشاره به تقارن برگزاری این مراسم با ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن و مادر بیان کرد : این کنگره با هدف اعتلای نقش زنان و معرفی زنان نخبه و تأثیرگذار در سطح جامعه و همچنین نقش آفرینی زنان در ارتقاء هویت بخشی به خانواده مؤثر می باشد.

درویشی گفت : این کنگره در هشت کارگروه شامل کارگروه های علمی و پژوهشی ، حکمرانی ، گفتمان سازی و رسانه ، اقتصاد و کارآفرینی ، اجتماعی و فرهنگی ، هنر ، ورزش و سلامت فعال می باشد.

به گفته وی ، تاکنون بالغ بر ۵۰۰ نفر برای این رویداد ثبت نام کرده اند که در روز برگزاری این مراسم از نفرات برتر در حوزه های مختلف تجلیل بعمل می آید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان افزود : علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir تا تاریخ ۸ دی ماه سالجاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

درویشی گفت : هم افزایی و هم اندیشی در موضوع برنامه های کنگره بانوان تأثیر گذار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه ی زنان از جمله برنامه های این کنگره می باشد.

پایان خبر /