ششمین همایش سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد کشور «فولادی شو»، با حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌های استان هرمزگان، پارک علم و فناوری هرمزگان و شرکت فولاد هرمزگان شرکت پشتیبانی و فناوری فولاد مبارکه در سالن فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، در روز نخست همایش فولادی شو، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان سخنرانی کردند.

همچنین در این همایش دو تفاهمنامه همکاری به امضای مدیران شرکت فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری هرمزگان در جهت توسعه همکاری‌ها و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از فرصت‌های موجود در استان هرمزگان برای توسعه صنعت فولاد به امضا رسید.

برگزاری پنل تخصصی سرمایه‌گذاری در شرکت‌های کوچک و دانش‌بنیان از سوی مدیران شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و تبیین سیاست‌های این شرکت از دیگر برنامه‌های روز نخست بود.

گفتنی است ، در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری در جنوب کشور، رویداد فولادی شو با حمایت شرکت توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و همواری فولاد هرمزگان و پارک علم و فناوری استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود. رویداد فولادی شو چندین دوره در حال برگزاری در سراسر کشور بوده که رویداد هرمزگان با استقبال خوب شرکت‌های دانش‌بنیان مواجهه شده است. در این رویداد تعداد ۵۰ شرکت دانش‌بنیان تقاضای ارائه طرح و تقاضای جذب سرمایه داشته‌اند و تعداد ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان نیز تقاضای برنامه رو در رو برای ارائه محصولات دانش‌بنیان خود با مدیران و واحد‌های مختلف شرکت فولاد هرمزگان و گروه مبارکه داشتند.

با توجه به‌ تجربیات قبلی، سعی شده است این رویداد متفاوت از رویدادهای قبل برگزار شود و طرح‌ها کاملا توسط متخصصین کارشناسی شده و از همکاران متناظر با طرح‌ها در فولاد هرمزگان دعوت به عمل آمده است که جلساتی با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشند. همچنین تلاش شده است شرکتی و یا طرحی بدون بررسی و حمایت و مشاوره کنار گذاشته نشود و در زنجیره حمایتی شرکت توسعه نوآوری و فناوری فولاد مبارکه و شرکت‌های گروه فولاد مبارکه مخصوصا فولاد هرمزگان، به صورت هدفمند مسیر رشد برای این شرکت ها فراهم شود.

این همایش امروز و فردا ( ۱۴ و ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ )در فرهنگسرای طوبی و پارک علم و فناوری استان هرمزگان برگزار می‌شود.

پایان خبر /