مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : در سفر رئیس جمهور ۲۰۰ واحد آموزشی با ۸۰۰ کلاس درس در مناطق بیست و سه گانه استان با اعتبار هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمد قویدل افزود : این مدارس در ۲ سال اخیر در استان ساخته شده است.

قویدل گفت : در این سفر همچنین ۳۰۲ کلاس درس که با ۳۰ میلیارد تومان، هوشمند سازی شده آماده بهره برداری است.

وی گفت : یک مدرسه کامل هوشمند نیز در جزیره هرمز آماده است که در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به طرح‌های ورزشی آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به استان افزود : در قالب طرح سردار شهید سلیمانی ۶۶ طرح شامل ۶ سالن ورزشی و ۶۰ زمین بازی‌های ساحلی و زمین چمن مصنوعی در مدارس استان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

محمد قویدل گفت : یک مرکز رفاهی نیز برای فرهنگیان استان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در سرخون بندرعباس آماده بهره برداری است.

قویدل با اشاره به اینکه هنرستان‌های جوار یکی از طرح‌های پیشران در آموزش و پرورش استان است ، افزود : ۲۸ هنرستان جوار کارخانه و صنعت آماده استفاده دانش آموزان است که با مشارکت صنایع و بخش‌های مختلفی که با ما همکاری داشتند به شکل وابسته و جوار آماده شده است.

وی گفت : در سفر رئیس جمهور به استان ساخت نخستین دهکده ورزشی جنوب کشور نیز در هرمزگان آغاز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود : این هنرستان در تفاهم نامه‌ای که استاندار هرمزگان با وزیر آموزش و پرورش منعقد کرده است، ساخته می‌شود.

قویدل گفت : این دهکده شامل سالن‌های ورزشی، استخر دانش آموزشی، خوابگاه و زمین‌های بازی‌های ورزشی است که با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

پایان خبر /