مهدى نوبانى دبیر جشنواره اظهار داشت : فیلمهاى سومین دوره این جشنواره به لحاظ کیفی در وضعیت مطلوبى بودند و این نشان از زحمات هنرمندان و دبیرخانه جشنواره مى باشد.

به گزارش صبح دریانیوز ، نوبانی افزود : همکارى و همراهى اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان هرمزگان و انجمن سینماگران در این دوره از جشنواره مثل سنوات قبل باعث شد امسال جشنواره از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار باشد و قطعا در سال آینده این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : مسئولیت هاى اجتماعى و فرهنگى شهردارى بندرعباس در همه ابعاد با برنامه ریزى مدون و با دلسوزى همه حوزه هاى مجموعه شهردارى پیگیرى و اجرائى مى شود و حضور سایر دستگاه هاى فرهنگى در کنار شهردارى مى تواند رویداد هاى بزرگ ملى را رقم بزند.

شهردار بندرعباس افزود : اکران مجدد فیلمها در فرهنگسراى طوبى و مراسم اختتامیه و معرفى برگزیدگان پس از پایان نمایش فیلمها در محل برگزارى جشنواره برگزار خواهد شد.

نوبانى ضمن تشکر از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردارى بیان داشت : رسالت این جشنواره تقویت سینماى هرمزگان و توجه به همه ظرفیت ها و نقد و بررسی معظلات مشکلات محاسن و معایب و به طور کلى مسایل شهر و شهروندان أست و در نمایش آثار هیچ محدودیت و سانسورى پیرامون طرح ایده و نقد موضوعات مختلف شهر و شهروندى وجود ندارد و هنرمندان با ازادى عمل و اختیار کامل توانسته اند در یک فضاى فرهنگى هنرى آثار خود را تولید و به نمایش بگذارند.

وی گفت : دو بخش ویژه جایزه منتقدین و جایزه انتخاب تماشاگران به جشنواره امسال اضافه شد و نقد و بررسی آثار در روز اول جشنواره توسط منتقدین صورت پذیرفت.

پایان خبر /