مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت : سه هزار و ۱۵۰ خانوار هرمزگانی مشمول طرح جوانی جمعیت ، زمین رایگان واگذار شده است.

به گزارش صبح دریانیوز ، عباس کمالی افزود : هشت هزار نفر در استان متقاضی دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت هستند که پرونده سایر متقاضیان طرح جوانی جمعیت هرمزگان نیز در حال بررسی است.

کمالی گفت : افرادی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ۲۴ آبان۱۴۰۰ است، می‌توانند با مراجعه به سامانه سمن از امکانات دولتی استفاده کنند.

وی افزود : برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، خانواده‌هایی که حداقل چهار فرزند آن‌ها متولد اول فروردین ۱۳۸۲ و بعد باشند، می‌توانند از قانون جوانی جمعیت استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت : متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین۲۰۰ متری رایگان، برای ساخت آن نیز می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

عباس کمالی افزود : بر اساس قانون در شهر‌های بالای۵۰۰ هزار نفر زمین برای قانون جوانی جمعیت عرضه نمی‌شود و متقاضیان این شهر می‌توانند در شهر‌های مشخص شده اطراف بندرعباس زمین خود را دریافت کنند.

کمالی گفت : خانواده‌هایی که شرایط لازم را دارند نیاز به مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی ندارند و می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

پایان خبر /