سرپرست نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از در حال احداث بودن همزمان بیش از 1000 کلاس درس در استان هرمزگان در تابستان جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از مناطق گرم و مرطوب ایران است و هوای نوار ساحلی در تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب است و گاهی نیز دمای آن از ۴۰ درجه سانتیگراد تجاوز می‌کند ، افزود : این اقدام بزرگ نوسازی مدارس استان هرمزگان در خصوص احداث همزمان بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در این شرایط آب و هوایی نشان از همت و اراده جهادی مهندسان توانمند و نیروهای خدوم این اداره کل در خدمت به فرزندان این مرزوبوم دارد.

وی ادامه داد : در حال حاضر ۲۶۳ پروژه مدرسه سازی در قالب یک هزار و ۴۸کلاس درس با زیربنای ۱۴۰ هزار و ۱۶۷ متر مربع در استان هرمزگان در حال اجراست.

به گفته سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان ، با بهره برداری از این فضاهای آموزشی تعداد ۲۶هزار و ۲۰۰دانش آموز از مدارس ایمن و استاندارد در سطح استان برخوردار خواهند شد.

باوقار تصریح کرد : برای اتمام این پروژه ها به یکهزار و ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان تاکید داشت: شهرستانهای بندرعباس با ۲۹۶ کلاس درس، قشم با ۱۳۸ کلاس درس و میناب با ۱۲۹ کلاس درس ؛ بیشترین کلاس های درس در حال احداث را دارا هستند.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص قدردانی از جامعه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: سپاس از جامعه معلمان و دست اندرکاران این حوزه که در واقع سربازان گمنام نظام اسلامی، اسلام و مسلمین هستند مهم وضروری است.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد : در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی با ۲۰۰۰ کلاس درس غیر استاندارد در استان وجود دارد و همچنین هرمزگان به ۳۰۰ فضای آموزشی دیگر با همین تعداد کلاس درس نیز نیاز دارد.

پایان خبر /