هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن ، مراسمی با حضور مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برگزار و از بانوان شاغل در منطقه ویژه با اهدای هدایایی تقدیر شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در این مراسم ضمن تبریک روز زن به بانوان شاغل در منطقه ویژه ، گفت : زنان در همه عرصه‌های زندگی ، از جمله عرصه‌های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و حضور بانوان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز نشان از توانمندی و شایستگی آنان است.

محمدرضا پیرحسینلو افزود : بانوان شاغل در منطقه ویژه ، علاوه بر فعالیت سازمانی ، نقش مهمی در اداره امور خانه و خانواده نیز دارند و این مسئولیت دوچندان ، نشان از قدرت ، تلاش و فداکاری بانوان است.

پیرحسینلو با اشاره به تلاش‌های در خور تحسین بانوان همکار در پیشبرد اهداف سازمانی ، توجه به امر آموزش تخصصی بانوان با هدف افزایش توانمندی، سطح کارآمدی و ارتقای شغلی آنان را یادآور شد و گفت : سوابق کاری و تحصیلی بانوان شاغل در منطقه نشان‌دهنده تجربه و سطح علمی بالای همکاران است و استفاده از این ظرفیت‌ها را مدنظر قرار خواهیم داد.

پایان خبر /