اولین نشست سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مدیران بیمه سلامت ، درمان تامین اجتماعی ، فعالان و نمایندگان داروسازی و کارشناس غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : ما قصد داریم تا در راستای اهداف دولت خدمتگزار به مردم خدمت کنیم. ما در کنار همکاران خود هستیم نه تنها به عنوان یک بازرس، بلکه به عنوان یک مشاور، خدمتگزار و همکار تا در تعامل با یکدیگر بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

حامد فلاح افزود : هدف ما جز این نیست که کمبود و مشکلات دارو را بر طرف سازیم، ما با کمک جامعه پزشکی و داروسازان، قصد داریم تا مشکلات استان را حل کرده، و در این راستا برنامه‌های خوبی در پیش داریم.

فلاح ضمن تاکید بر وظایف تحت مسئولیت گفت : دولت بر تامین رفاه مردم تاکید دارد.و برهمه ما فرض است که ضمن حفظ پاکدستی در این مسیر گام برداریم

وی گفت : من به عنوان یک جراح ، تحصیل کرده و بزرگ شده همین استان ، با پشتوانه همکاران داروساز و دعای مردم و حمایت استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بخش دارویی را ترفیع خواهیم داد و اقدامات سازنده‌ای در این راستا انجام خواهد گرفت.

سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو ضمن اشاره به اهداف اجرایی اظهار داشت : از اقداماتی که قصد اجرایی آن‌ها را داریم، توزیع عادلانه دارو بین داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها با توجه به نیاز آن‌هاست، همچنین ایجاد شهرک دارویی که توجه ویژه استاندار و ریاست دانشگاه را به دنبال خود دارد در برنامه‌های ما قرار دارد.

فلاح تصریح کرد : جلسات با شرکت‌های بزرگ دارویی و تسهیل نیاز داروخانه‌ها و پیگیری مطالبات آن‌ها که از مهم‌ترین مشکلات است را نیز در دستور کار داریم.

وی در پایان گفت : از انجمن داروسازان و پیشکسوتان به عنوان مشاوران صدیق استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم خدمت بهتری به مردم عزیز ارائه دهیم.

در ادامه مهرداد کنجکاو ، سخنگوی داروسازان ، گفت : دکتر فلاح از همکاران جوان و با اصالت و تحصیل کرده همین استان است، که از ایشان تشکر دارم که این جلسه را در جهت حل مشکلات داروسازان تشکیل دادند.

وی ادامه داد : ما همه در یک جهت باید حرکت کنیم، و همگام با معاونت غذا و دارو تلاش کنیم خدمات بهتری ارائه دهیم، همانند زمان کرونا که مشکلات متعددی ایجاد شد، و حتی تلفاتی در بخش داروخانه‌ها داشتیم که همکاران دچار کرونا شدند، اما با تلاش همه عزیزان توانستیم خدمت خود را به صورت مطلوب انجام دهیم.

کنجکاو از تعامل بیمه سلامت استان و مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان بواسطه تلاش‌های ارزنده در حل مسائل و مشکلات موجود قدردانی کرد.

غلامعباس مومنی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در این نشست گفت : از انجمن داروسازان ،معاونت غذا و دارو و به ویژه دکتر شهریاری که در این مدت همت زیادی برای سامان بخشی وضعیت دارو به خرج دادند ، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مومنی با اشاره به پرداخت بدهی سازمان به داروخانه های غیر دانشگاهی اضافه کرد ؛پرداخت بدهی به این داروخانه ها تا اردیبهشت ۱۴۰۲به انجام رسیده و این روند تا به روز رسانی پرداخت ها ادامه دارد .

وی با اشاره به توانمندی های سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد : اعتقاد دارم که فردی همچون دکتر فلاح، که انسانی، با ایمان، جوان، جهادی و تلاشگر است، و تلاش‌های وی در زمان استقرار در ستاد قراردگاه مردم،را شاهد بوده ایم که بیش از ۱۳۰ هزار خدمت جهادی را به مردم فهیم استان عرضه نموده است . از سوی دیگر آشنایی با حوزه درمان استان، و،تعامل مطلوبی که با دستگاه‌ها و حوزه های مرتبط دارند آینده‌ روشن و خوبی برای بخش دارو در استان متصور هستیم .

علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان هم ، ضمن قدردانی ازبرگزاری این نشست، گفت: فعالان حوزه دارو و درمان همکاران ما محسوب می شوند لذا برای تسهیل امور در خدمت انجمن داروسازن و همکاران عزیز هستیم و تلاش می کنیم بتوانیم مطالباتشان را در اسرع وقت پرداخت نماییم.

پایان خبر /