رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر از توزیع 160 دستگاه کولر گازی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر در این خصوص اظهار داشت : یکی از مشکلات عمده‌ای خانواده های تحت حمایت این نهاد ، کمبود و یا نداشتن لوازم ضروری زندگی است که در همین راستا کمیته امداد با هم افزایی و همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر ، تعداد ۱۶۰ دستگاه کولر گازی تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد این شهرستان توزیع گردید.

اسماعیل نگهبان با اشاره به اینکه ارزش هر دستگاه کولر گازی ۲۵ میلیون تومان عنوان نمود و افزود : برای تهیه این تعداد کولرگازی بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

نگهبان ضمن قدردانی از خیرین و نیک اندیشان مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر که در تامین لوازم ضروری زندگی نیازمندان مشارکت داشتنه اند، یادآور شد : امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیران بتوانیم لوازم ضروری زندگی تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند را تامین کنیم.

شایسته ذکر است ، در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می باشند.

پایان خبر /