مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تکمیل پروژه آبرسانی به 8 روستای شهرستان جاسک در قالب جهاد آبرسانی خبر داد و گفت : با تکمیل این پروژه ، بالغ بر 7 هزار نفر به آب شرب پایدار دست پیدا کردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور افزود : آب شرب این روستاها از دو حلقه چاه واقع در سدیچ تامین می شود که دارای آب با کیفیت و پایداری است.

حمزه پور ادامه داد : برای تامین آب این روستاها، ۳۷ کیلومتر خط انتقال، ۵ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یکهزار مترمکعب مخزن و ۲ باب ایستگاه پمپاژ احداث شده است.

وی تصریح کرد : تا پیش از این، روستاهای یاد شده به صورت جیره بندی تامین آب می شدند که با تکمیل این پروژه، وضعیت آب این روستاها پایدار شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ، برای تکمیل این پروژه ها ، اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جهاد آبرسانی (قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هزینه شد که روستاهای عبد ، محمد آباد ، سورچاه بالا و پائین ، زیگدف ، سدیچ ، گوهرت و گشمی از اجرای این پروژه ها بهره مند شدند.

حمزه پور با اشاره به اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در اجرای پروژه های آبرسانی افزود : خوشبختانه با اقدامات ماندگار دولت، شاهد بهبود وضعیت آبرسانی در استان هرمزگان هستیم که باعث ماندگاری جمعیت در روستا و افزایش شاخص بهره مندی در شرقی ترین نقطه استان هرمزگان شده است.

پایان خبر /