فرمانده انتظامي شهرستان حاجی آباد گفت : مأموران انتظامی این شهرستان طی یک عملیات پلیسی 60 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه موتور سیکلت کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ روح الله عبداللهی در تشریح این خبر اظهار داشت : مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای فرعی روستای احمدی سه دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را شناسایی کردند و با علائم هشدار دهنده به راکبین آنها دستور ایست دادند.

وی افزود : راکبین موتورسیکلت به محض رویت مامورین اقدام به فرار به سمت منطقه صعب العبور کوهستانی نموده و پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده که بلافاصله با هوشیاری و عکس العمل سریع مأموران موتورسیکلت حامل مواد را رها نموده و دو راکب دیگر با استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی حاجی آباد با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از ترک موتورسیکلت توقیفی ۶۰کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند ، گفت : پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام توان با پدیده شوم اعتیاد مبارزه می کند و از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده رفتار مشکوک ، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر /