با حضور محمد قویدل رییس آموزش و پرورش استان ، باوقار سرپرست نوسازی و تجهیزات مدارس ، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، بهرامشاهی رییس دانشگاه فرهنگیان ، فولادی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش جلسه شورای مدیران تعلیم و تربیت استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل آموزش و پرورش در این نشست اظهار کرد : آموزش و پرورش استان این آمادگی را دارد که نسبت به اطلاع رسانی و توسعه اهدافی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فعالیت ها دنبال می کند همکاری و پشتیبانی لازم را انجام دهد.

وی افزود : در خصوص غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان هم افزایی و توجه به فعالیت های کانون پرورش فکری برای بهره مندی کودکان و نوجوانان از خدمات فرهنگی هنری و ادبی کانون مورد توجه است.

باوقار سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان نیز در این نشست ضمن اعلام گزارشی از عملکرد نوسازی مدارس هرمزگان در خصوص تسریع در تکمیل و انجام پروژه های فضای آموزشی در سطح استان قول مساعد داد و افزود: نوسازی مدارس با اهتمام و جدیت تسریع دراتمام پروژه ها را مورد تاکید دارد.

گفتنی است ، این نشست با هدف هم اندیشی و هم افزایی و با دستور کار تسریع در تکمیل و انجام پروژه ها و امور زیربنایی تعلیم و تربیت استان و اوقات فراغت در تابستان شورای مدیران تعلیم و تربیت استان هرمزگان برگزار شد.

پایان خبر /