نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس (به میزان 3 برابر ظرفیت در هر کدشغل‌محل) در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، پذیرفته شدگان در این مرحله باید توجه داشته باشند تاریخ ، ساعت و آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و ارزیابی تکمیلی داوطلبان از سوی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به هر یک از معرفی‌شدگان اطلاع داده خواهد شد و این نتایج به منزله پذیرفته شدن نهایی نیست.

با توجه به این که نتایج آزمون کتبی به صورت سه برابر ظرفیت اعلام شده است لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی شرط لازم برای معرفی افراد برای سایر مراحل بعدی استخدام است و انتخاب نهایی معرفی‌شدگان پس از کسب امتیاز لازم در مراحل مصاحبه فنی و تخصصی ، معایناتِ طبِ صنعتیِ بهداشت و درمانِ شرکتِ نفتِ ستارۀ خلیج‌فارس ، اخذ گواهی عدم سوء‌پیشینه و دیگر استعلام‌های مورد نیاز از مراکز ذی‌صلاح با رعایت اولویت‌های مقرر صورت می‌پذیرد.

بر این اساس معرفی افراد در این مرحله برای طی سایر مراحل استخدامی ، هیچ‌گونه حق استخدامی را برای این افراد ایجاد نمی‌کند.

همچنین عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا مصاحبه تخصصی در زمان مقرر، به منزله انصراف از آزمون استخدامی تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پایان خبر /