در صبح سومین روز از شهریورماه ۱۴۰۳ دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میناب با رئیس بیمارستان حضرت ابالفضل(ع) این شهرستان به مناسبت روز پزشک دیدار کرد.

به گزارش صبح دریا نیوز،دکتر صالحی رئیس بیمارستان حضرت ابالفضل(ع) میناب ضمن خرسندی از حضور اعضای کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میناب به ابعاد و‌ خدمات گسترده این بیمارستان پرداخت.

دکترصالحی عنوان کرد:علی رغم کمبودهایی از جمله کادر خدوم پرستاری در این بیمارستان تمامی پرسنل با کار جهادی کار شکاف ایجاد شده را پر کردند و خالصانه در حال خدمت به مردم شریف شهرستان میناب و در واقع در حال خدمت رسانی به مردمان شریف و خونگرم شرق هرمزگان هستند.

سیده طاهری موسوی دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان میناب نیز ضمن تبریک خدمت دکتر صالحی و تمامی پرسنل بیمارستان حضرت ابوالفضل به مناسبت روز پزشک از خدمات شبانه روز این بزرگواران تقدیر و تشکر کرد.

خانم موسوی در ادامه افزودند: کانون‌های خدمت رضوی شهرستان مانند قبل آماده همکاری با این بیمارستان هستند و هر ماه نیز به نیت امام هشتم پرونده هشت بیمار نیازمند برای ترخیص در دستور کار قرار می‌گیرد.

در پایان سیده طاهری موسوی ضمن دعوت از جناب آقای دکتر صالحی به چایخانه رضوی توفیق های روز افزون این بزرگوار به همراه همکاران گرانقدرشان از خداوند منان خواستارشد.

پایان خبر/