مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به همراه جمعی از مدیران شهرداری با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی به همراه شهیدی مدیر حراست ، کهوری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ، پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ، جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و جمعی از مدیران شهرداری بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امام جمعه بندرعباس با استناد به آیات قرآن کریم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه را یک واجب همگانی و از ضروریات دانست.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این جلسه با ارائه عملکرد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مقوله عفاف و حجاب در شهرداری بیان کرد : تبیین عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه شهرداری با ارائه پیام های روزانه در این زمینه و همچنین نصب بنرهایی در سطح شهر در دستور کار شهرداری می باشد.

نوبانی گفت : در بخش های مختلف شهرداری نیز این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده دوره های آموزشی ویژه پرسنل در این زمینه برگزار شود.

پایان خبر /