سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در دیدار مدیران بانک توسعه تعاون بر ضرورت رصد دقیق اختصاص منابع به طرح های اشتغال زا تاکید کرد و گفت: با جدیت تمام همه ظرفیت های بانک در حوزه تسهیلات مرتبط با حوزه اشتغال به صورت دقیق و منظم رصد شود تا اعتبارات به صورت صحیح در مسیر خود هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مجتبی معین وزیری در این دیدار گفت: همه ما زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یا همان وزارت مردم هستیم قطعا با توجه به اینکه بخش اعظمی از جامعه یا به قول مقام عالی وزارت بیش از ۷۰ درصد مردم با این وزارتخانه ارتباط دارند لازم است خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم چرا که رضایت خداوند در خدمت به خلق اوست.

معین وزیری با اشاره به درخواست رئیس بانک توسعه تعاون استان مبنی بر تجمیع حساب های مرتبط با حوزه تعاون در این بانک گفت: ما هم دنبال این هستیم که هر گونه اعتبار در حوزه تعاونی ها حتما در بانک های زیر مجموعه خودمان باشد.

وی افزود: بودجه ای که به بانک اختصاص پیدا میکند صددرصد به منبع هدف خود اختصاص یاید و برای رسیدن به این مهم حتما با برنامه در تخصیص اعتبار به طرح های بزرگ به پیش بروید و مهمتر آنکه اعتباراتی که بابت تسهیلات مرتبط با اهداف و ماموریت های وزارتخانه به این بانک اختصاص پیدا میکند تحت هیچ شرایطی برگشت منابع نداشته باشیم و این بدان معنا نیست که مثلا آخر سال هست و هر کس با هر طرحی مراجعه کرد پرداخت کنیم بلکه هدف گذاری کنیم که به موقع طرح ها دریافت کنیم و به موقع تسهیلات را با نظارت و به صورت مرحله ای پس از بازدید میدانی پرداخت کنید و چنانچه هر زمان هر مشکلی مرتبط با کار مردم پیش بیاید و نیاز حضور بنده باشد مکتوب اعلام کنید به عنوان برادر کوچک شما کنارتان هستم و تا رفع مشکل مردم چه در استان و چه در وزارتخانه پیگیری خواهم کرد تا به نتیجه برسیم.

معین وزیری افزود: بنا داریم همراه و همگام با مدیران شورای هماهنگی در تحول اقتصادی استان با تمام ظرفیت وارد میدان شویم و ایمان دارم تحول اقتصادی نیازمند اراده ای راسخ، مدیریت جهادی و انقلابی است و با این نوع نگاه می توان آینده درخشان استان را در نگاه خود تجسم کرد چرا که کردم استان لایق بهترین ها هستند و این ما هستیم که باید آستین همت را بالا بزنیم.

وی گفت: تمام تلاش بانک توسعه تعاون این باشد که صددرصد منابع را جذب کند و با مدیریت صحیح ریالی از اعتبارات به هر دلیلی برگشت نخورد و اعتبارات به صورت دقیق رصد شود تا واقعا در حوزه مرتبط هزینه شود.

*گره گشایی از کار مردم به معنای واقعی همان عاقبت بخیری است

در ادامه رئیس بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت گره گشایی از کار مردم گفت: نگاه ما در بانک توسعه تعاون این است که از کار مردم گره گشایی کنیم و این کار به معنای واقعی عاقبت بخیری به دنبال دارد.

سید عنایت الله خداکرم پور افزود: بیش از ۸۰ درصد تعهدات این بانک در قالب تسهیلات پرداخت شده و الباقی هم مربوط به برخی دستگاه‌هاست که طرحی جهت جذب اعتبار ارائه نکرده اند.

وی افزود: با ۱۱ شعبه در استان هرمزگان و میزان تسهیلات پرداختی در طرح های مهم و تاثیر گذار در استان تلاش میکنیم جز برترین ها در کشور باشیم چون طرح های بسیار خوبی با تسهیلات بانک توسعه تعاون افتتاح کردیم که در سطح کشور جایگاه خاصی دارد.

انتهای پیام