فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري يک باند قاچاقچي مواد مخدر و سوداگر مرگ و کشف 120 کيلو حشيش و ترياک خبر داد و گفت : خودرو اسکورت محموله مواد مخدر نيز با هماهنگي مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجي آباد توقيف و دو نفر راننده و سرنشين دستگير شدند.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با همکاری اطلاعاتی مرزبانی خراسان رضوی ، از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان کهنوج به استان هرمزگان و سپس انتقال آن با دو دستگاه خودرو به استان فارس مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جاویدان افزود : مأموران پس از بررسی موضوع اوایل بامداد دیروز با همکاری تیم پلیس مواد مخدر استان و یک تیم عملیاتی شهرستان بندر عباس به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت های لازم و گشت زنی در یکی از محورهای روستایی دهستان سیاهو و اجرای ایست و بازرسی مقطعی به دو دستگاه خودرو پزو ۴۰۵مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی اظهار کرد : متهمان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کردند و در حین فرار یکی از سرنشینان خودرو با پرتاب سه گونی بزرگ پس از طی مسافتی طولانی خودرو را رها و با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در بازرسی از خودرو ، تعداد ۷ بسته به مقدار ۷۰ کیلو تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و خودرو اسکورت محموله موادمخدر نیز با هماهنگی مأمورین پلیس مواد مخدر شهرستان حاجی آباد توقیف و دو نفر راننده سرنشین دستگیر شدند.

پایان خبر /