مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا به میزبانی بندرعباس که امروز آغاز شد، گفت : امروز( دوشنبه 16آبان ماه) 8 بازی در دو زمین مجتمع ورزشی ساحلی سورو در بندرعباس برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،مظفر مهری خادمی نسب با اشاره به اینکه تیم های  ایران و هند ، استرالیا و ژاپن ، قطر و تایوان و…  بازی کردند،  افزود : با توجه به ظرفیت و پتانسیل  استان هرمزگان خصوصا شهر بندرعباس در ورزش های ساحلی و دریایی  هماهنگی هایی جهت برگزاری و میزبانی مسابقات آسیایی و بین المللی را در حوزه ساحلی ودریایی انجام شد .

مهری خادمی نسب ضمن تشکر از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، وزارت ورزش و جوانان و استانداری هرمزگان ، ادامه داد : متقاضیان میزبانی این مسابقات کیش و کشور قطر بودند که با توجه به ظرفیت های شهر بندرعباس فدراسیون آسیایی ، فدراسیون کشور و وزارت ورزش و جوانان ، بندرعباس را به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب کرد .

وی ، عنوان کرد : امید است بتوانیم میزبان شایسته ای برای همه آنهایی که برای مسابقات به هرمزگان سفر کرده اند باشیم .

عکس : جمیله دبیری نیا

این مسئول در زمینه میزبانی بندرعباس و کمک به ورزش کشور با بیان اینکه همه شهرهای هرمزگان مهد استعدادهای ورزشی هستند همانطور که در رشته هندبال ساحلی ، فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی هرمزگان عضو تیم ملی است و حرفی برای گفتن دارد ، خاطر نشان کرد : این میزبانی و مسابقات برای ورزشکاران ، مربیان و داورهای ما در رشته های کلاس آموزشی خوبی است و می توانیم برای مسابقات جهانی و المپیک آماده شویم.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان ، در خصوص خواسته های بازیکنان  تیم های اعزامی به بندرعباس ، مطرح کرد : با توجه به هماهنگی های مجموعه نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، استاندار هرمزگان و برگزاری جلسات منظم قبل از برگزاری میزبانی این مسابقات در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه اسکان و حمل و نقل و بطور کلی تدارکات نداشتیم و همه چیز طبق برنامه پیش می رود .

مهری خادمی نسب ، یادآور شد : البته میزبانی این مسابقات ۱۰  روز  طول می کشد و امروز مسابقات بدون مشکل برگزار شد  امید است در این مدت نیز  مشکلی  ایجاد نشود .

عکس : جمیله دبیری نیا

بازیکن تیم استرالیا در خصوص تور آزاد والیبال ساحلی آسیا ،گفت: اولین تورنمنت است که شرکت می کنم و بسیار هیجان زده هستم.

جک در خصوص میزبانی بندرعباس، افزود : اولین بار است که به ایران آمدم و فضا و استادیوم بندرعباس خوب است .

بازیکن دیگر این تیم، بیان داشت : با توجه به اینکه این مسابقات مقدمه ای برای مسابقات قهرمانی آسیا است تور آزاد والیبال ساحلی آسیا بسیار خوب و عالی است .

جاش ، ادامه داد : من و هم تیمی هایم برای کسب تجربه های جدید اینجا هستیم تا این پروسه را طی کنیم .

عکس : جمیله دبیری نیا

بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران ، با بیان اینکه در قالب تیم ۴ حضور داریم، گفت : اولین تورنمنت خارجی است که شرکت می کنم .
ضرغام منصوری ،با اشاره به اینکه نماینده ایران و استان هرمزگان هستیم، افزود : با توجه به اینکه  این تورنمنت آزاد مقدمه ای برای حضور در مسابقات مردان آسیاست ، سطح انتظارات بعنوان یک تیم جوان است و برای آینده والیبال ایران می خواهند سرمایه گذاری کنند.
بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان ایران، خاطر نشان کرد :  با انگیزه ، پتانسیل و آمادگی جسمانی که برخوردار هستیم امیدوارم نتیجه بسیار خوبی را کسب کنیم .
حبیب ناصری از دیگر بازیکنان تیم والیبال ساحلی ایران ، عنوان کرد : تجربه مسابقات آسیایی زیر ۱۹  سال را دارم و توانستم مقام دوم را کسب کنم.
ناصری ،با اشاره به این موضوع که مسابقات به میزبانی کیش بود ،  اضافه کرد : پس از ۱۶ سال و با پیگیری های بسیار مسئولان این مسابقات در بندرعباس برگزار می شود .
وی ، در خصوص پیش بینی اش در مورد نتیجه مسابقات ، اظهار داشت : امیدوارم جز نفرات برتر این مسابقات باشیم .

 

عکس : جمیله دبیری نیا

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام