مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا به شهرستان بندرلنگه سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، عطا ناوکی به اتفاق غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان بندرلنگه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با خانواده‌های شهیدان محمدنور عبداللهی و محمد حسن‌نژاد و خانواده‌های جانبازان متوفی محمدرضا اسدی‌رخنه، ابوالقاسم تاج و محمد پهلوانی‌ده‌کهان و جانبازان حسن حلفی، یعقوب قاسمی‌پور، علی پورخادم، یوسف زارعی، ابواقاسم پاسلار، رضا رودانی، اسماعیل محمدی و یوسف زارعی دیدار کرد و در جریان مشکلات این عزیزان قرار گرفت و گفت: یکی از ویژگی‌های سفرهای شهرستانی این است که می‌توان از نزدیک مسائل جامعه هدف را در حوزه‌های متفاوت از جمله اشتغال، معیشت، تسهیلات رفاهی، مسکن، درمان، آموزش و … بررسی کرد و سپس در راستای حل آنها تصمیم‌های بهتری اتخاذ و گام‌های مؤثرتری برداشت.

باقرزاده با بیان اینکه حل مشکلات جامعه ایثارگری در این شرایط حساس اقتصادی، وظیفه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخشی از نیازهای ضروری جامعه است، لیکن با همکاری و همدلی یکدیگر این مهم عملی خواهد شد.

وی افزود: با همه توان تلاش می‌کنیم در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم جامعه ایثارگری، تجلیل و رسیدگی به امورات آنان به صورت هدفمند اقدام کنیم.

در سفر یاد شده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در دیدار با حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، در خصوص ساماندهی گلزار شهدا و مشکلات ایثارگران گفتگو کرد.

انتهای پیام