مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت : عملیات اجرایی سه طرح سرمایه گذاری در بخش مسکن شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عباس کمالی در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها افزود : طرح های سرمایه‌گذاری در بخش مسکن علاوه بر آثار اقتصادی، اشتغالزایی خوبی هم همراه دارند و در هرمزگان افزون‌بر ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح تعریف شده وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی سه طرح به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که طرح اول یک مجتمع با کاربری‌های متعددی شامل تجاری، مسکونی، آموزشی، ‌ ورزشی و درمانی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد:‌ میزان سرمایه گذاری این طرح یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان است که به صورت مشارکتی در مدت زمانی چهارسال احداث می‌شود.

کمالی گفت: این مجتمع با زیربنای ۸۷ هزار و ۴۸۰ مترمربع در هشت طبقه شامل هفت طبقه روی همکف و یک طبقه زیر زمین ساخته می‌شود که ۴۶۲ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی، درمانی و ورزشی خواهد داشت و کارفرما این طرح اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان بوده و بر اجرای نظارت می‌کند.

وی اشاره کرد: طرح دوم هم در قالب پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت راه و شهرسازی است که ساخت ۷۱ واحد تجاری مسکونی در بندرعباس است و ۶۴ واحد مسکونی و ۷ واحد تجاری در این طرح پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد:‌ مبلغ قرارداد این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن هم ۳۶ ماه است که در زمینی به مساحت ۳۰۴۰ متر مربع و در ۱۱ طبقه احداث می شود.

کمالی در خصوص طرح سوم هم گفت: این طرح هم به صورت مشارکتی بوده و به مانند طرح دوم دوره ساخت آن سه ساله پیش بینی شده و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۷۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی افزود: این طرح ساختمانی شامل ۱۰ طبقه روی همکف و یک طبقه زیر زمین است و دارای ۶۴ واحد مسکونی و ۹ واحد تجاری خواهد شد که میزان سرمایه گذاری آن هم چیزی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است.

پایان خبر /