در راستای صیانت از محیط زیست، ترویج فرهنگ نریختن زباله و حفاظت از سرمایه ها و زیبایی های خدادادی، دوستداران محیط زیست اقدام به پاکسازی ساحل بوستان کپشکن سورو بندرعباس کردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمید جمالی با بیان این خبر گفت: از جمله عاملی که می تواند در داشتن ساحلی پاک و به دور از آلودگی نقش بسزایی داشته باشد، نریختن زباله در ساحل و دریاست که انسان ها با بی توجهی باعث می شوند چهره این موهبت الهی نازیبا و نامطلوب به نظر آید.

وی افزود: هر انسانی چه به عنوان شهروند و چه مهمان شهری باشد، مسوول زباله های تولیدی خودش است و نباید این اجازه را به خود بدهد که زباله را در هر جایی به جز سطل زباله رها کند‌.

حمید جمالی بیان داشت: در سلسله برنامه های پویش ساحل پاک، به اتفاق همکاران شهرداری بندرعباس، احمد کناری نژاد عضو شورای اسلامی شهر، گروه ها و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست از اقصی نقاط کشور، بخشی از ساحل بوستان کپشکن پاکسازی شد.

جمالی خاطرنشان کرد: ترویج این فرهنگ تا جایی که دیگر کسی اقدام به ریختن زباله در ساحل و در هیچ محیطی نکند باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم نگهداری از این نعمت خدادادی را به نحو احسن انجام دهیم.

پایان خبر /