به مناسبت گرامیداشت اعیاد خجسته شعبانیه سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری به اتفاق هیات همراه در مرکز معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر حضور یافت و از معلولین ذهنی مقیم در این مرکز از نزدیک عیادت و دلجویی نمود.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،همزمان  با گرامیداشت ایام فرخنده شعبانیه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بندرعباس به  اتفاق هیات همراه از مرکز  نگهداری از معلولین ذهنی حبیب ابن  مظاهر بازدید به عمل آورد و از نزدیک با رعایت فاصله اجتماعی  از  مقیمان  در  این مرکز عیادت و دلجویی نمود .واز

 زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر اداری و مراقبتی این مجموعه  در راستای خدمت رسانی به این قشر از جامعه هدف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی نمود.

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:خدمت به نیازمندان ،محرومین ،و معلولین یک نوع عبادت است و این افتخار و سعادت نصیب بندگان خاص خدا  می گردد.

 ماندگاری در بخش دیگری از سخنان خود افزود :در این  دنیا هر فردی  به گونه ای مورد امتحان  الهی قرار می‌گیرد و باید در مقابل مشیعت الهی سر  تعظیم فرود آورد و برای رسیدن به رستگاری صبر پیشه کرد.

وی در زمان حضور در این مرکز با توضیحات نجمه شرفی مسئول این مجموعه با نحوه  خدمت‌رسانی به معلولین مقیم  در این مرکز  آشنا ودر جریان  چالش‌ها و مشکلات  پیش رو قرار گرفت .

 ماندگاری آمادگی کامل مجموعه سپاه شهرستان را در راستای خدمت رسانی به معلولین ذهنی تحت پوشش این  مرکز اعلام داشت.

  گفتنی است مدیریت این موسسه هیات امنایی بوده، و تحت نظارت سازمان بهزیستی و با تکیه بر کمک منابع یارانه دولتی و حمایتهای مردم ،خیرین و مدیران دلسوز اداره میشود.

 این مرکز ظرفیت پذیرش تعداد ۱۵۰ معلول را در دو گروه خواهران و برادران از شیرخوار تا سالمند را به صورت شبانه روزی دارا می باشد. و بیش از ۳۰ سال مشغول خدمت رسانی به این قشر از جامعه هدف سازمان می باشد.

 در این مرکز خدماتی از قبیل :فیزیوتراپی ،کاردرمانی ،مددکاری  اجتماعی، روانشناسی، پرستاری و غیره به مددجویان مقیم ارائه می گردد. خاطر نشان می گردد :

توزیع بسته های معیشتی بین کارکنان و مربیان شاغل در این مرکز به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هدف قدردانی از تلاشهای ارزنده آنها در جهت خدمت به معلولین از دیگر برنامه های جانبی این بازدید بود.

انتهای پیام