مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از اجرای عملیات نورپردازی در بلوار امام خمینی(ره) ( حد فاصل صدا و سیما تا نرسیده به فرماندهی انتظامی) خبر داد.

به گزارش صبح دریا نیوز ، عملیات نورپردازی در بلوار امام خمینی(ره) با هدف افزایش زیبایی بصری و اثرگذاری بر سیمای شهری توسط حوزه خدمات شهری در حال انجام است.

 مهدی احمدی قلعه‌قاضی، مدیر منطقه دو شهرداری گفت: نورپردازی شهری از جمله عناصر تأثیرگذار و کلیدی در طراحی فضای شهری امروزی محسوب می‌شود که در جلوه بصری و کیفی عناصر بسیار مؤثر است.

 وی عنوان کرد: شهرداری منطقه دو با هدف افزایش زیبایی بصری و بهبود سیمای شهری در شب، اقدام به اجرای پروژه نورپردازی در بلوار امام خمینی(ره) (حد فاصل صدا و سیما تا نرسیده به فرماندهی انتظامی) نموده و در راستای اجرای این پروژه ۱۰۷ درخت نخل جهت نورپردازی انتخاب شده است.

 احمدی قلعه‌قاضی در پایان افزود: بر روی ۱۰۷ درخت انتخاب شده، ریسه رنگی و همچنین ۵۰ عدد المان بومی نصب شده که به زیبایی درختان در شب افزوده است.

گفتنی است،  در روزهای آتی بر روی باقی درختان بلوار، ۱۰۰ عدد المان بومی و سنتی دیگر نیز نصب خواهد شد و امید است اجرای این پروژه در نهایت باعث جلب رضایت شهروندان شود.

پایان خبر /