مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت : طرح جهاد آبرسانی به ۱۰۰ روستای بزرگ این استان در دست اجرا است و هم‌اکنون نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه‌پور افزود : این طرح به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در مرحله نخست با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی در دست اجرا است و برای مرحله دوم نیز پیش نویس قرارداد آن آماده شده است.

حمزه‌پور بیان کرد : با کمک طرح محرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان و خیران، قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال نیز برای خرید بیش از ۱۵۰ کیلومتر لوله امضا شد که از این طریق بتوانیم روستاهای مشکل دار را آبرسانی کنیم.

وی اظهار کرد : امسال همچنین در مدت کوتاهی با پیگیری استاندار بیش از یک‌هزار میلیارد ریال برای نخستین بار به عنوان مسوولیت‌های اجتماعی از محل صنایع و شرکت‌های بزرگ غرب استان به ما کمک شد که ۱۰۰ درصد لوله‌های آب نیز خریداری شده و درحال حمل و تخلیه به استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد : با هماهنگی و مدیریت استاندار و نگاه ویژه دولت مردمی به مقوله‌ای همچون زیرساخت آب، برای نخستین بار از محل مسوولیت‌های اجتماعی از همه ظرفیت‌ها برای ارتقا و کاهش تنش آبی در سطح استان استفاده می‌کنیم.

حمزه‌پور اضافه کرد : علاوه بر مسوولیت‌های اجتماعی، برای نخستین بار قرارداد جامعی برای آبرسانی به مناطق روستایی و محروم کشور با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) امضا شد که در استان ما نیروی دریایی سپاه، معین این طرح است.

پایان خبر /