رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: عامل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در بندرعباس در ساعات اولیه پس از وقوع جرم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مجتبی قهرمانی اظهار کرد:عامل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در بندرعباس در ساعات اولیه پس از وقوع جرم دستگیر شد.

قهرمانی گفت: این سارق در یکی از خیابان‌های اصلی شهر بندرعباس با توقف خودروی خود در مقابل چشم شهروندان و رهگذران اقدام به تخریب و سرقت علائم راهنمایی و رانندگی کرده بود که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

وی در ادامه افزود: در همان دقایق اولیه انتشار این تصاویر با صدور دستورات ویژه‌ای ضمن رسیدگی به موضوع، حسب اطلاع رسانی و گزارش های مردمی به سرعت سارق مورد نظر، شناسایی و توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

قهرمانی در خصوص رسیدگی به این پرونده خاطر نشان کرد: پرونده این سرقت در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در حال رسیدگی است که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه سامانه سجام آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص هر نوع قانون گریزی و جرایم و تخلفات مختلف است، خاطر نشان کرد: عموم مردم به عنوان دیده‌بانان پیشگیری می‌توانند گزارش جرایم و تخلفات در حوزه‌های مختلف را از طریق این سامانه اعلام نمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

نتهای پیام