فرمانده انتظامی استان هرمزگان از كشف 377 كیلو تریاک و حشیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت : در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و مواد افیونی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های حاجی آباد و میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و دپو سه محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

جاویدان ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی ازماموران پلیس مبارزه باموادمخدر،در تشریح عملیات اول افزود : با هم افزایی اطلاعاتی پلیس استان یک محموله سنگین موادمخدربا همکاری پلیس مبارزه باموادمخدرشهرستان رودبارجنوب کرمان خودروی پراید حامل موادمخدر را شناسایی و در طی یک عملیات ضربتی از این خودرو۱۹۷کیلو و ۷۵۰گرم تریاک کشف و راننده را دستگیر نمودند.

وی در خصوص عملیات دیگر بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان حاجی آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر،در منزلی دریکی از روستاهای شهرستان را مورد شناسایی ودر یک عملیات پلیسی و در بازرسی منزل مسکونی مقدار ۱۴۹کیلو و ۲۵۰گرم تریاک کشف ،یک دستگاه خودروی سمندنیز توقیف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در رابطه با عملیات سوم کشف مواد مخدر اظهار داشت : ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید “چغازردی” شهرستان میناب حین کنترل خودروهای عبوری محور میناب – بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر که پس از تعقیب و گریز ، راننده دستگیر و از خودروی توقیفی ۳۰ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار جاویدان در پایان گفت : در مجموع این سه عملیات ۳۷۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد و متهمین با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی گردیدند.

پایان خبر /