با حمایت ویژه مهدی دوستی استاندار هرمزگان از پروژههای نیمه تمام در سطح استان مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد بعد از 12 سال روند احداث آن تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه پروژه مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد در قالب ۱۸ کلاس درس و با زیربنای بالغ بر ۴ هزار و ۲۲۲ مترمربع بعد از گذشت ۱۲ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود ، اظهار داشت : اکنون با حمایت ویژه استاندارهرمزگان از پروژه های نیمه تمام در ۶ ماهه گذشته این پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد آماده بهره برداری است.

به گفته وی ، حمایت استاندار هرمزگان از پروژههای نیمه تمام آموزشی نشات گرفته از نگاه ویژه وی به مقوله آموزش و پرورش در استان می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه اتمام پروژه مذکور را در راستای تحقق خواسته جامعه فرهنگی و‌دانش آموز شهرستان حاجی آباد اعلام داشت و خاطر نشان کرد : مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد بصورت مشارکتی و با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در شهرستان حاجی آباد احداث شده است.

باوقار زعیمی در پایان با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور ۵٫۲ مترمربع افزود : در حال حاضر وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴.۸ مترمربع می باشد و در شهرستان حاجی آباد این رقم به ۷ مترمربع می رسد و این شهرستان سرانه فضای آموزشی بیش از رقم متوسط کشوری را داراست.

گفتنی است ، مجتمع شبانه روزی هنرستان حاجی آباد دارای ساختمان آموزشی و خوابگاه به ظرفیت ۱۲۰ نفر و فضاهای پرورشی ، اداری ، کارگاهی ، نمازخانه ، سرایداری و سرویس بهداشتی می باشد.

پایان خبر /