سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس گفت: راه اندازی نمایشگاه و عرضه صنایع دستی سبب درآمدزایی برای تولیدکنندگان صنایع دستی خصوصا سرپرستان خانوار خواهد شد و به‌ وضعیت‌ معیشت آنها کمک فراوانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مسلم عاشوری در جلسه با کارکنان این مرکز اظهار کرد: شهر خلاق بندرعباس دارای آیین ها ، سنت ها ، هنرهای بومی و صنایع دستی است که باید این قابلیت ها را بیشتر به گردشگران ایرانی و خارجی معرفی کنیم.

عاشوری افزود: راه اندازی نمایشگاه و بازارچه های سیار صنایع دستی در نقاط مختلف شهر بندرعباس از جمله مواردی است که با جدیت هر چه بیشتر دنبال و انجام خواهیم داد.

وی گفت: با مطلوب شدن وضعیت بیماری کرونا و امیکرون برنامه های این مرکز گسترده و پر تنوع خواهد بود.

عاشوری بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه و عرضه صنایع دستی سبب درآمدزایی برای تولیدکنندگان صنایع دستی خصوصا سرپرستان خانوار خواهد شد و به‌ وضعیت‌ معیشت آنها کمک فراوانی خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: موسیقی هرمزگان در کل کشور و حتی جهان مطرح است و در رونق گردشگری تاثیر بسزایی دارد و نگاه ما نیز به موسیقی سنتی و‌ محلی استان ویژه است.لذا برگزاری جشنواره های موسیقی بومی و محلی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام