فرمانده انتظامی استان در نشست خبری و رسانه ای با خبرنگاران ، موفقیت های حاصله در زمینه امنیت را مرهون همکاری و تلاش رسانه ها و خبرنگاران عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت : هفته انتظامی همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با اجرای برنامه های متنوع در استان اجرا می گردد.

سردار جاویدان با بیان این که امروز نظم اجتماعی یکی از مهمترین مؤلفه ای است که جامعه ما به آن نیاز دارد ، افزود : در تمام دنیا قانون محور و ملاک برای انجام امور می باشد که تخطی از آن موجب بی نظمی و اخلال در کشور می شود چرا که اگر نظم و انضباط حاکم نباشد بستر هرج و مرج و بی قانونی در جامعه و کشور فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که بر همه ما تکلیف است که بعنوان یک شهروند قانونمدار بر مدار قانون حرکت کنیم ، اظهار داشت : پلیس به عنوان متولی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه است و در واقع پلیس هم تکلیف مدار و هم قانون مدار بوده و سیاست خود را در خدمت به مردم جامعه می بیند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان امنیت را بستر ساز رشد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در جوامع مختلف عنوان کرده و افزود: پلیس تمام تلاش خود را بکار گرفته که صادقانه و خالصانه در خدمت مردم باشد و نظم و امنیت و آرامش عمومی را در جامعه حکم فرما کند.

جاویدان با بیان این که همه مردم نیازمند خدمات پلیس در جامعه هستند ، اظهار داشت : رسالت پلیس بسیار خطیر ، وسیع ، حساس و گسترده است که نیازمند ظرافت خاص خود است و در حقیقت فلسفه وجود پلیس در جامعه ، مردم هستند و پلیس بنا به مطالبات مردم مأموریت های خود را دنبال می کند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود در حوزه عملکردی و موفقیت های حاصله انتظامی در سال جاری ، بیان داشت : با تلاش شبانه روزی و همه جانبه مجموعه فرماندهی انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۰ تن انواع مواد مخدر ؛ یک هزارو ۷۵۹ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف ، ۳ هزارو ۳۳۱ دستگاه انواع خودرو در بحث قاچاق توقیف و قریب به ۴ هزار متهم در بحث قاچاق شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

پایان خبر /