سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز طرح پالایش اعضای فعلی و ثبت نام متقاضیان جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، سید محمد حسینی با اشاره به تدوین شدن آیین نامه جدید عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر گفت: بر اساس این آیین نامه فعالان قرآن و عترت در ۱۰ گروه اصلی از جمله شامل گروه اول قاریان و مُرتّلان قرآن کریم، گروه دوم حافظان قرآن کریم؛ گروه سوم حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه، گروه چهارم اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت و گروه پنجم مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت گروه بندی شده اند. حسینی پنج گروه بعدی را نیز شامل گروه ششم خادمان، چهره‌ها و پیشکسوتان قرآن کریم، گروه هفتم داوران مسابقات قرآن کریم؛ گروه هشتم فعالان حوزه آواها و نغمات دینی؛ گروه نهم طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزارهای قرآن و عترت و گروه دهم مفسّران، مترجمان، پژوهشگران و مصحّحان قرآن کریم اعلام کرد.

به گفته وی بر اساس این طرح کلیه فعالان قرآن و عترت عضو صندوق در منطقه آزاد قشم می بایست با مراجعه به سامانه حمد به آدرس qia.ir اقدام به ثبت نام مجدد براساس شرایط و ضوابط مندرج در آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنرنمایند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با اﺟﺮاﻱ اﻳﻦ ﻃﺮﺡ زمینه ﺧﺪﻣﺖ ﺭﺳﺎنی ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻻﻥ ﺣﻮﺯﻩ ﻗﺮﺁﻥ و ﻋﺘﺮﺕ با همکاری و یاری مدیران و فعالان موسسات قرآنی ﻓﺮاﻫﻢ می شود.

انتهای پیام