استاندار هرمزگان که برای افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی به شهرستان رودان سفر کرده بود ، پس از نشست با مدیران کل و اقشار ، باحضور محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان جمع‌بندی از این سفر در شورای اداری در حوزه ورزش ارایه و مسایل و مشکلات موجود این شهرستان در حوزه های مختلف را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادرنمود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ دراین نشست که مدیران کل، مسئولین محلی و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های مهم و فراوان استان در حوزه ورزش خواستار افزایش سهم سرانه ورزشی استان شد و گفت : استان هرمزگان با توجه ظرفیتهای بالقوه بسیارخوب در ورزش ، علی رغم کمبودها و مشکلات در حوزه زیرساخت های ورزشی ولی در رقابت های ورزشی در سطوح مختلف ملی ، جهانی و بین المللی خوش درخشیده است.

دکتر فریدون همتی در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های  ورزشی استان هرمزگان درشهرستان رودان با تأکید بر تکمیل پروژه های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد ، عنوان کرد : این پروژه ها باید تا هرچه سریعتر مورد بهره برداری قرارگیرد.

همچنین در این جلسه ، شروع کار اجرایی زمین چمن طبیعی رودان ، تامین اعتبار پروژه پیست تارتان شهرستان رودان ، تامین اعتبار پروژه فاریاب رودان از بنیاد علوی توسط نماینده شرق ، تامین اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان جهت به تکمیل سالن ۱۲۰۰ نفره رودان از جمله مهمترین مصوبات جلسه شورای اداری درحوزه ورزش می باشد.

محمودرضا امیاری اظهار کرد : تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه های نیمه تمام در دستورکار قرار گرفته که هرچه سریعتر در اختیار جامعه ورزش استان قرار گیرد.

وی ضمن ارائه گزارش زیرساختها ورزشی استان یادآورد شد : در اکثر شهر ها و روستاهای استان فضای ورزشی مناسب احداث شده ، هم اکنون ۴۰ چمن مصنوعی کوچک فوتبال آماده افتتاح و بهره برداری در سطح استان می باشد.