پست برق ۶۳ کیلووات شهرک توحید بندرعباس همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران و استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد : امروز در ادامه بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت ، در خدمت مردم هرمزگان هستیم و چند طرح توسعه‌ای و زیرساختی به همت استاندار هرمزگان افتتاح می‌شود.

مهدی اسلام پناه افزود : این طرح‌ها به افزایش سطح خدمات رسانی کمک خواهد کرد و امیدواریم ثمرات تحولی این پروژه‌ها را مردم نیز احساس کنند.

وی بیان کرد : امروز در نخستین برنامه یک پست ۶۳ کیلووات در شهر بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار گرفت ، این پروژه با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده و بناست برق بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی این شهر و پروژه‌ها و طرح‌های جوار را تامین کند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد : این طرح در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و زیرساخت لازم برای توسعه این منطقه را فراهم آورده است.

استاندار هرمزگان نیز در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت : مهم‌ترین دلیل پیش بینی و افتتاح این طرح تامین پایدار برق بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس است.

مهدی دوستی افزود : دیگر طرح‌های توسعه‌ای در محدوده بزرگراه شهید رجایی بندرعباس نیز از مزایای این پست برق بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد : پست ۶۳ کیلووات تولید برق در محل بیمارستان جدید ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس است که البته مختص بیمارستان نیست بلکه بخشی از توسعه شهر بندرعباس در آن منطقه را پوشش خواهد داد.

پایان خبر /