۶۳ طرح توسعه‌ای و پیشنهاد از سوی دستگاه‌های مختلف هرمزگان در نشست کارگروه زیربنایی توسعه استان با حضور استاندار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، استاندار هرمزگان در این نشست کارگروه زیربنایی توسعه ، روستایی ، عشایری ، شهری ، آمایش سرزمینی و محیط زیست استان گفت : این طرح‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و شیلات، دامداری، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات و چند مورد دیگر بود که تصمیمات لازم برای فعالیت این طرح‌ها اتخاذ شد.

مهدی دوستی بیان کرد : همچنین در این نشست طرح پیشنهادی الحاق به محدوده مصوب شهر کوهستک به مساحت ۱۸.۸ هکتار، الحاق به محدود مصوب شهر گروک به مساحت ۱۱۱ هکتار و الحاق به محدوده مصوب شهر رودان به مساحت ۶.۸ هکتار مورد بررسی قرار گرفت.

دوستی اظهار کرد : در این خصوص دستگاه‌های متولی گزارش و نظرهای خود را ارائه کردند و در نشست های آینده نیز در این خصوص پس از بررسی نهایی تصمیم گیری می‌شود.

وی تصریح کرد : همچنین در این نشست درخواست سرمایه گذاران در خصوص دریافت زمین برای انجام و یا گسترش فعالیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به سیاست‌های مدنظر در این زمینه نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت : اولویت اساسی برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری، انجام آن در شهرک‌های صنعتی و محدوده‌های مشخص شده است و تلاش می‌شود سرمایه گذارانی که می‌خواهند فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنند، در شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی مستقر شوند.

دوستی ادامه داد : از جمله مزیت‌های این کار می‌توان به تجمیع زیرساخت‌های مورد نیاز و امکان ارائه خدمات مناسب به فعالین اقتصادی در حوزه‌های مختلف است.

پایان خبر /