در ادامه تعمیرات بی وقفه و شبانه روزی شناورهای غول پیکر در ایزوایکو یک شناور نفتکش که برای دومین بار به درای داک ایزوایکو مراجعه کرده بود تعمیر و جهت از سرگیری ماموریت خود به ناوگان حمل و نقل دریایی کشور ملحق شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، این شناور با مشخصات فنی : ۱۷۶متر طول، ۳۱متر عرض و ۱۷متر ارتفاع یکی از پنج شناوری است که حدود چهار سال پیش بعد از انجام تعمیرات اساسی در ایزوایکو جهت انجام مأموریت حمل بنزین به ونزوئلا راهی این کشور شدند تا یکبار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند. افتخار و اقتداری که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران هم در آن نقشی محوری داشته و با تعمیرات اساسی سه فروند از پنج شناوری که این مأموریت حساس را در دستور کار داشتند اثبات کرد پشتیبانی مطمئن و قدرتمند برای صنعت حمل و نقل دریایی کشور است، تا نمود عینی خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی در صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحلی باشد.

تعویض ورق، رنگ و سند بلاست، اورهال موتور اصلی، ماشین آلات عرشه، اکومودیشن، ژنراتورها، الکتروموتورها، پمپ ها و لوله‌ها، شیرآلات و استیل‌ورک از عمده تعمیراتی است که بر روی این شناور انجام شده است.

پایان خبر /