طی مراسمی با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران ، مديركل دفتر رياست ، روابط عمومي و اموربين الملل سازمان شیلات ایران ، مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران ، مشاور و مدير ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات ، مشاور رئيس سازمان در امور بين الملل ، تشكل ها و گروه همت ، از مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان به عنوان مدیر دریایی نمونه سازمان شیلات ایران با تقدیم لوحی از طرف معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران توسط معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران تقدیر شد‌.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این مراسم معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران با اشاره به اقدامات خوب اخیر شیلات استان هرمزگان به ویژه در حوزه صید و صیادی تصریح کرد : تقدیر و تکریم زحمات کارکنان شیلات همواره از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران مورد تاکید بوده است و به مناسبت روز جهانی دریانوردی شاهد این مهم و انتخاب مدیر کل شیلات استان به عنوان مدیر نمونه دریایی بوده ایم.

سید مصطفی بهشتیان با بیان اینکه شیلات یکی از محورهای اساسی و اصلی تحقق اقتصاد دریا پایه است تصریح کرد : کسب عنوان مدیر نمونه دریایی افتخاری بزرگ و نشان از خدمات شایسته در حوزه دریایی و شیلات دارد.

وی افزود : بدون شک فعالیت های شیلاتی و دریایی می تواند نقش بسزایی در توسعه و تولید داشته باشد و امید داریم با توجه به تلاش های خوب مشاهده شده در استان هرمزگان در حوزه شیلات هرچه سریعتر شاهد نتایج خوب و ارزنده آن باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مدیر نمونه دریایی کشور ، پیشکسوت نمونه دریایی کشور ، ایثار گر و کارشناس نمونه دریایی تقدیر شد که مدیر کل شیلات هرمزگان به عنوان مدیر نمونه دریایی از سوی سازمان شیلات ایران انتخاب شد.

پایان خبر /