در بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ، معاونین وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، کلنگ پروژه بخش الحاقی اورژانس بیمارستان فارابی بستک به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، جوانمرد رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری ، مجتبی یوسفی معاون و جانشین مدیرکل منابع انسانی ، محسن بارونی رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت ، موسی طباطبایی لطفی مدیرکل دفتر ارزیابی و فناوری و تدوین استاندار و تعرفه سلامت معاونت درمان ، اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت از وزارت بهداشت ، از اساتید وزارت بهداشت بودند که در این برنامه حضور داشتند.

ساختمان این پروژه توسط خیر منطقه و با مساحت ۲۵۰ مترمربع زیربنا با برآورد هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می شود.

وضعیت خدمات رسانی درمانگاه بیمارستان فارابی بستک هم توسط نمایندگان وزیر بهداشت و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

این درمانگاه با متراژ ۴ هزار متر مربع در دو طبقه شامل کلینیک، اطفال، داخلی، جراحی تاسیس شد و ۱۵ متخصص شامل مغز اعصاب، ارتوپد، اعصاب و روان، اورولوژی، زنان ، جراح عمومی، گوش حلق و بینی، بیهوشی، چشم‌پزشک در درمانگاه فارابی خدمات ارائه می دهند.

اعتبار ۵۳ میلیارد تومانی این درمانگاه توسط خیر منطقه و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تامین شده است.

بازدید از بخش‌های کودکان، اورژانس، آزمایشگاه و دیدار و دلجویی از بیماران بستری از برنامه های این سفر یکروزه به شهرستان بستک بود.

پایان خبر /