رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه پلیس نفس قاچاقچیان مواد مخدر را قبل از ورود به جزیره می‌برد ، گفت : طی ۲ ماه نخست سال جاری‌ کشفیات مواد مخدر در کیش حدود ۶.۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ غلامرضا خادمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش با اعلام اینکه عمده کشفیات پلیس در حوزه مواد مخدر قبل از ورود به جزیره است ، اظهار کرد : پلیس با هوشیاری تمامی در تلاش است تا محموله‌های مواد مخدر را قبل از توزیع در داخل جزیره کشف و ضبط کند.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی فرمانده نیروی انتظامی کشور در مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: پلیس با اقتدار تمام حافظ امنیت مردم است و در همین راستا دستگیری‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر سه برابر افزایش یافته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش خواستار تجهیز پلیس و تقویت ناوگان خودرویی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ شد.

وی همچنین بر ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر تاکید کرد و افزود:‌ هرچند این معضل در جزیره زیبای کیش زیاد به چشم نمی‌خورد، اما بررسی آمارها نشان می‌دهد که تعداد معتادان متجاهر با افزایش سرقت‌های خرد رابطه مستقیمی دارد.

سرهنگ خادمی در ادامه به هزینه بالای انتقال متهمین از جزیره کیش اشاره کرد و گفت: نیازمند یک همکاری همه جانبه در این راستا هستیم.

مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت مردم ممکن نیست

یاسر معاصر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز بدون مشارکت مردمی ممکن نیست، اظهار کرد: آماده هرگونه همکاری فرهنگی برای آگاه سازی در جامعه جهت مبارزه با مواد مخدر هستیم.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به جامعه به خصوص نسل جوان، افزود: سودجویان در بسیاری از مواقع با بهره‌مندی از عدم آگاهی افراد و با عناوین دروغین همچون تاثیر مخدر در لاغری و زیبایی اقدام به فریبکاری می‌کنند.

پایان خبر /