جلسه شورای اداری بخش‌های تخت و قلعه قاضی به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه احمد مرادی ، محمد آشوری تازیانی و منصور آرامی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در بخش‌های تخت و قلعه قاضی ، جلسات شورای اداری این دو بخش را به صورت مجزا برگزار و در خصوص مسائل و خواسته‌های مهم مردمی تصمیم‌گیری کرد.

دوستی در جمع بندی برگزاری این ۲ جلسه شورای اداری اظهار داشت : امروز توفیقی شد خدمت مردم شریف بخش‌های تخت و قلعه قاضی بودیم و جلسات شورای اداری این دو بخش مهم استان برگزار شد.

وی افزود : در این جلسات مجزا تصمیمات خوبی در خصوص پروژه‌های مختلفی در حوزه آب و راه، ورزش و زمین‌های ورزشی نیمه تمام، آموزش و پرورش و ایجاد هنرستان‌های تخصصی و مدارس نیمه تمام گرفته و این پروژه‌ها تعیین تکلیف شد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت : در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، آبخیزداری، مخابرات و ارتباطات، طرح هادی روستایی در بسیاری از مناطق و ساماندهی رودخانه‌ها نیز مصوبات خوبی داشتیم که می‌تواند سبب توسعه این بخش‌ها شود.

مهدی دوستی گفت : برخی محورهای مهم مواصلاتی از جمله محور دهنو قلعه قاضی که مدت‌ها باقی مانده بود مقرر شد عملیات اجرایی آنها آغاز شود، در حوزه راه‌ها روکش آسفالت محورهای مختلفی نیز مصوب شده که به زودی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : یک مشکل اساسی که در منطقه وجود دارد مسئله تداخلات و بحث سند کشاورزی و حتی سند اراضی مسکونی مردم است که بنا شد یک کارگروه در این خصوص تشکیل شود و جلساتی به صورت یک روز در میان برگزار کنند و نتایج آن را به کارگروه اصلی برسانند تا این مشکل دیرینه چند ده ساله در منطقه را حل کنیم.

گفتنی است ، استاندار هرمزگان پس از ورود به بخش تخت با حضور در گلزار شهدای این بخش ، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه ، به عطر افشانی و غباروبی مزار این شهدای والامقام پرداخت.

پایان خبر /