فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در دو عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان جاسک و حاجی آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت : مأموران انتظامی شهرستان جاسک با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در نوار ساحلی اسکله یکبنی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جاویدان افزود : مأموران با تشکیل چند اکیپ با گشت زنی در محور نوار ساحلی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان، موفق به کشف ۷ کیسه مواد مخدر دپو شده به مقدار ۲۲۵ کیلو و ۹۵ گرم حشیش و مقدار ۴۸ کیلو و ۱۹۰ گرم شیشه در محل شدند.

وی در ادامه بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، در عملیات دیگر پس انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک محموله مواد مخدردر حال تردد به سمت باغات و قبل از روستای باینوج در شهرستان حاجی آباد را مورد شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد : راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار نمودند که با توجه به سرعت عمل مأموران پس از طی مسافتی تعقیب وگریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن، ۲۲۰ کیلوگرم حشیش و ۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری قاچاقچی و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر سوداگران مرگ، تصریح کرد : طی این دو عملیات مجموعاً ۵۰۵ کیلو و ۹۸۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی خاطر نشان کرد : پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر /