فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف دو انبار احتکار مواد غذایی در یکی از محلات بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در اجرای طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از روستاهای حاشیه ای بندرعباس ، دو انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جاویدان افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان به محل اعزام و در بازرسی از دو انبار مورد نظر مقادیری انواع مواد غذایی شامل رب گوجه،عدس،انواع کنسرویجات و مواد شوینده احتکارشده کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اقلام احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

پایان خبر /