فرمانده مرزبانی فراجا گفت : مرزبانی در نیمه اول سال جاری موفق شده است که بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار سرتیپ احمد علی گودرزی در رزمایش «محمد رسول الله» که در آب‌های خلیج فارس با حضور سردار رادان فرمانده فراجا برگزار شد ، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رزمایش‌هایی ، اظهار کرد : هدف از برگزاری این رزمایش انتقال تجربه‌ها، ارتقاء آمادگی عملیاتی، تقویت امنیت فعالیت‌های اقتصای و تقویت همدلی میان نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

سردار گودرزی افزایش آمادگی  برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر اهداف این رزمنایش عنوان کرد و تصریح کرد : دنیا دیون مبارزه و فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر است چراکه به صورت بی‌امان در حال مبارزه انواع قاچاق مواد مخدر است تا این مواد نه ایران و نه سایر کشورهای در مسیر ترانزیت را آلوده نکند.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی میان واحدهای مسلح مستقر در دریا ، بیان کرد : ایجاد امنیت اقتصادی با همکاری مرزنشینان یکی از اهدافی است که برای این رزمایش در نظر گرفته شده بود. یعنی افزایش سرمایه اجتماعی و بهره‌گیری از کمک‌ها و حمایت‌های مرزنشینان وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در این رزمایش پیگیری و اجرا شود.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به افزایش توان سامانه‌های الکترونیکی و راداری ، اظهار کرد : مرزبانی در نیمه اول سال جاری موفق شده است که بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف کند که هفته گذشته هزار و ۳۳۰ تن از کالاهای قاچاق با حضور مسئولان مختلف در سراسر هرمزگان امحا شد.

پایان خبر /