فاطمه جراره نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی مدارس در بندرعباس اظهارداشت: امروز روز بسیار مهمی در تقویم آموزشی کشور است و دانش آموزان با شور و شعف آغاز سال تحصیلی جدید خود را جشن می گیرند.

به گزارش صبح دریا نیوز، فاطمه جراره نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی مدارس در بندرعباس اظهارداشت: امروز روز بسیار مهمی در تقویم آموزشی کشور است و دانش آموزان با شور و شعف آغاز سال تحصیلی جدید خود را جشن می گیرند.

وی افزود: بسیار خوشحال و مسرور هستیم آغاز سال تحصیلی جدید در حالی انجام میسود که که اتفاق بسیار خوبی برای استان در سال تحصیلی گذشته و کنکور رخ داد و هرمزگان دارای رتبه اول کنکور شد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دانش آموزان با سخت کوشی و تلاش مضاعف برای استان افتخار آفرینی کنند ما معتقد هستیم حل مسائل اساسی استان و توسعه متوازن هرمزگان تنها در گرو توجه به دانش آموزان و تسهیل آموزش و تأکید بر کیفیت آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه هرمزگان استعدادهای خوبی دارد و باید از ظرفیت‌های خود بهره ببرد تصربح کرو: خوشبختانه در این زمینه استاندار هرمزگان پای کار است و ایجاد هنرستان‌های جوار نگرانی ها را در خصوص آموزش نیروی انسانی کارآمد و ماهر در هرمزگان کاهش داد.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که شرایط سخت معلمان را درک می کنیم گفت: معلمان عزیز فداکارانه کار می کنند دولت و نمایندگان مجلس وظیفه دارند شرایط خوبی برای فعالیت فرهنگیان فراهم کنند تا با تربیت و آموزش صحیح دانش آموزان در سالیان بعدی نیر شاهد افتخارآفرینی بیشتری باشیم.

پایان خبر/