رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت : با هدف تامین گوشت قرمز شهروندان شهر بندرعباس کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری بندرعباس راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احمد ملائی نسب با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه به شهروندان از دغدغه های شهرداری بندرعباس است ، اظهار کرد : حسب موافقت کارگروه ساماندهی کشتارگاههای استان با راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری این کشتارگاه به زودی تجهیز و راه اندازی می شود.

وی گفت : در صورت راه اندازی این کشتارگاه ، هزینه حمل و نقل نیز کاهش می یابد و همچنین به دلیل نزدیکی به مرکز عرضه دام  و بازار عرضه در کاهش هزینه ها تأثیر گذاشته که این خود در کاهش قیمت گوشت اثرگذار است.

ملائی نسب افزود : این کشتارگاه از طریق سرمایه گذار و براساس استاندارد های مدنظر بهداشت، دامپزشکی و محیط زیست راه اندازی می شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد : به منظور رعایت اصول بهداشتی و حفظ محیط زیست این کشتارگاه به سیستم پیش سرد ، تصفیه فاضلاب ، لاشه سوز و…مجهز می گردد.

ملائی نسب در پایان تصریح کرد : امیدواریم با راه اندازی این کشتارگاه و با همکاری دامپزشکی و سایر دستگاههای متولی بتوانیم به شهروندان خدماتی شایسته و در خور شان ارائه نماییم.

انتهای پیام