معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از پذیرش بیش از ۱۷۸۲۷ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبرداد.

به گزارش صبح دریانیوز، حسن جراره اظهار داشت: پذیرش ۱۷۸۲۷ نفر در قالب ۳ هزار و ۲۶۴ خانوار بوده است که در ۳۴۵ مدرسه ۲۷۴۴ کلاس درس در سراسر استان در ایام نوروز تجهیز شده است.

جراره افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز تعطیلات نوروزی مسافران جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری داشته باشد به طوری که جزیره قشم، در روز سوم فروردین ماه جایگاه سوم در پذیرش مسافران را داشت است.

وی، عنوان کرد: ناحیه دو بندرعباس در جایگاه نخست را در  پذیرش مهمان را بخود اختصاص داده است و در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش ناحیه یک بندرعباس قرار گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

گفتنی است، ۱۷ستاد اسکان فرهنگیان در  شهرستان و منطقه در سراسر استان هرمزگان فعالیت خود را با توجه به حضور مسافران زودتر از موعد و از ۲۷ اسفندماه آغاز کرده است.

پایان خبر/