رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل شهری دارای مجوز اشتغال، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، حسین اخلاقی در تشریح این خبر عنوان کرد: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری به منظور سلامت و رفاه حال آنها آغاز شده است.
وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این سازمان، رانندگانی که پیش از این از طریق سایت utcms.ir ثبت‌نام و مجوز اشتغال خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند جهت دریافت نوبت واکسیناسیون خود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه نمایند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه رانندگان حمل و نقل بار شهری، در معرض شدید ابتلا به این بیماری منحوس قرار دارند، خاطرنشان کرد: از رانندگان حوزه مربوطه تقاضا داریم، هرچه سریعتر نسبت به دریافت مجوز اشتغال اقدام نموده و پس از آن واکسیناسیون لازم را انجام دهند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون، نوبت و محل دریافت واکسن کرونا را انتخاب کنند.
اخلاقی در انتها نیز عنوان کرد: تزریق واکسن کرونا رانندگان وفعالان حوزه حمل و نقل بار بندرعباس براساس نوبت‌دهی انجام خواهد شد.