ساعت کاری بنادر مسافری لافت و پهل به دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و در راستای خدمات دهی بهتر به ساکنان جزیره ، تا ساعت 24 افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ به دستور علی درویش پور ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و به منظور خدمات دهی بهتر به مردم جزیره و افزایش رضایتمندی ساکنان ، با هماهنگی های صورت گرفته بین مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم ، اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم و شرکت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد قشم ، ارائه خدمات در بنادر مسافری لافت و پهل از ساعت ۲۲ به ساعت ۲۴ بامداد افزایش یافت.

این دستور پیرو درخواست های مردمی مبنی بر نیاز ساکنان برای تردد روزانه به شهر بندرعباس برای انجام امور پزشکی، درمانی و اداری صادر شده است.

لازم به ذکر است پیش از این، خدمات ارائه شده به خودروها و مسافران از ساعت ۶ تا ۲۲ برقرار بود که با تمهیدات پیش بینی شده از روز چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ ، سرویس دهی در این بنادر برای ساکنان جزیره تا ساعت ۲۴ افزایش خواهد یافت.

مسیر دریایی لافت و پهل به عنوان مهم‌ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین رفت و آمد شهروندان به جزیره قشم است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل و جابه جایی خودروهای سبک و سنگین و ترانزیت بار و کالا به جزیره دارد.